Wednesday, December 14, 2011

Chance


متن رو تا انتها بخون یقینا تو هم ارسال می کنی

اولش كه اين ايميل برام اومد و مي خوندم خيلي مسخره به نظر مي رسيد اما حين
خوندنش
تلفني بهم شد و خبر خوبي شنيدم مبني بر نتيجه دادن قريب سه سال زحمتم در يك
زمينه
خاص . راستش حسابي شوكه شدم و با خودم گفتم اگه حتي 001% هم احتمال بدم كه
ممكنه
اتفاق بيفته به ارسال كردنش مي ارزه .


متن نامه


به نام صاحب شانس

« با عشق و دعا همه چيزممکن است.»




دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و اين نامه را
زمانیکه دريافت مي کنيد به آنچه دوست دارید دست خواهید پیدا کرد فکر کنید و
کسي راکهدوست داريد و میدانید گرفتا ر است برای او با قلبتان برایش دعا کنید
تا مشکلات اواز طرف خدا به واسطه شما حل گردد و بعد ومنتظريک اتفاقی که
انتظارش می کشید و حتیتصورش را نمی کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد برکتی از
دعای آن دوست بیشتر برای شماخواهد رسید این یک راز است اين نامه از روی شانش
براي خوش شانسي شما فرستاده شده است نسخه اصلي علی رغمی کهمدعی می شوند
درکشورانگلستان مي باشد در
 ونزوئلا نزد یک دختر دانشجوی مکانیک به نام ماریا می باشد و ارسال کننده اصلی
آن ماریا می باشد . و این نامه توسط یکی ازمهندسین ایرانی که در یکی از پروژه
های شرکت های ایرانی در آنجا مشغول به کار بودبه صورت اتفاقی در یکی ایمیل
کاری کارگاهی از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد واو نیز به همه دوستان خود
که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و
دوست به دوست به دست شما رسیده است .اين نامه تا کنون طبق اخبار رسمی
ماکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 باردردنيابه 9 زبان چرخيده است. و
افرادی که نامشان در این نامه هستند همه دارای هویت واقعی
می باشند .شانس براي شمافرستاده شده است شاید در دور بعد نام شما هم به عنوان
یکی از این افراد در این نامه قید شود ظرف مدت کمتر از سه روزپس از دريافت اين
نامه اخبارخوشي
را دريافت خواهيد نمود .اين شوخي نيست باارسال آن شما خوش شانسي خواهيد آورد
پول نفرستيد کپي ها رابراياشخاص بفرستيد که فکرمي کنيدبه شانس احتياج
دارند.اين نامه را نگه نداريد.اين نامه
راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.يک وکیل بلژیکی می گوید نود دو
هزاریوربابت حق الوکاله ام دريافت نمود ولي احساس میکنم چون اين زنجيرراشکستم
آن را ازدست دادم.درهمين حال دراسکاتلند یوهان کی می گوید به دليل اينکه اين
نامه رابه جريان انداختم

یک میلیون دلار دریافت کنم.سه روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه بیمه
عمر خود را قبل از موعد به ارزش در ایران شخصی به نام حسین زینی وند می گوید
زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجه ای نکردم ،آن روزها من کمی
نگران کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی همنداشتم و زمانی که این نامه به
دستم رسید حدودا اوایل ماه آگوست سال 2009میلای بودکه بعد از مدت ها ایمیلم را
باز کردم زیاد توجه ای نکردم اول ، اما این نامه راخواندم و برایم جالب بود
حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصیبرایمداشت من آن را برای کلیه
دوستانم ارسال کردم و دو
 روز بعد آن فکر بکر ونویی به سرم
زد و اولین کاری که کردم رفتم ایده خودم رو با ثبت یک domain به نام
............ثبت کردم همین ایده و فکر را بعد از دریافت این نامه که بدستم
رسید منتج به یک رونقدادن شرکت کاسیان من شد که الان ارزش میلیاردی دارد ، و
حتی تونستم به خیلی از
دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور کرد در کارو
بارم ودر کشورم ایران. در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و
برایشان شانس آورده تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می گوید من و شاگردانم آرزو
می کنم یکبار دیگر ایننامه دست ما بصورت اتفاقی برسد چون یکبار که رسید کار
شانس بالایی برای من داشت وتونستم از این راه با خیلی از آأما در مورد کارم
دوست بشم به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابراي ديگران حداقل برای همه
دوستانتان ارسال
نماييد.




. حتماُ20 کپي بفرستيدو ببينيدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقي مي افتد. اين زنجيره
ازونزوئلا شروع شدواين نامه از مارایا پيگيري وبه ژوهان مرد خیری در آمريکاي
شمالینوشته است او دانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل . ازآنجاکه اين کپي بايد
درسراسرجهان بگرددشمابايد20کپي تهيه نموده وبراي دوستان وهمکارانتانبفرستيدپس
از چندروزشمايک سورپريزدريافت خواهيدنموداين يک حقيقت است حتي اگرشمايک شخص
خرافاتينباشيد. حداقل به این باور داشته باشید در آن نام ها و هویت هایی که
وجوددارد قابل
استناد و دسترس بوده و می توان با آنها مکاتبه نمود .و این موضوع را تصدیق
کنند .بخوانيد فقط پاک نکنيد .دوست عزيزشما نيز ميتوانيد به جاي کپي اين
نامهرا به 21نفراز دوستانتان از طريق پست الکترونيکي ارسال کنيدو شانس خود را
امتحان کنيد (يا کپي
کنيد وبه 30نفر که احتياج دارند بدهيد.)یک پزشک فرانسوی که دوست نداشت نامش
عنوان گردد می گوید من هر بار که این نامه بهدستم می رسد برای دوستانم مجدد
ارسال می کنم چون اعتقاد دارم خداوند هر چیزی را که وسیله خوبی قرار می دهد و
در آن بدی وجود ندارد ما بندگان خوب باید به آن
عمل کنیم.به يادداشته باشيد حتي اگر اعتقادي نداشته باشيد اين نامه بنا به
دلايل خاص وعجيبي عمل می کند و برای شما بهترین چیزی را که در قلبتان آرزو می
کنید به ثمرمی آورد پس
همین الان برای بیست نفر از دوستانتان ارسال کنید

No comments: